Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu
Nustatytas senamiesčių pastatų renovacijos rinkodaros principas. Senamiesčių pastatų renovacijos investiciniams uždaviniams spręsti sudaryta ir pasiūlyta nauja efektyvumo rodiklių sistema ir metodai. Patobulintas ekspertinis porinio lyginimo metodas, taikomas efektyvumo rodiklių reikšmingumams nustatyti. Pirmą kartą statybos investiciniams uždaviniams spręsti pritaikytas LINMAP (Linear Programming Techniques for Multidimensional Analysis of Preference) metodas. Pateiktas selektonovacijos metodų kompleksas (1 pav.), skirtas investicijų į senamiesčių pastatų renovaciją analizės uždaviniams spręsti. Sukurta programmė įranga WinDeterminator (2, 3 pav.) selektonovacijos uždaviniams spręsti. Metodo galimybės buvo parodytos sprendžiant realų senamiesčio pastato renovacijos variantų lyginimo uždavinį.
Jakučionis, S., & Ustinovičius, L. (2000). Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu. Journal of Civil Engineering and Management, 6(6), 469-475. https://doi.org/10.3846/13921525.2000.10531633
This is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited.